Wij begonnen met het maken van een nieuwe website en een restyle van een jaren oude huisstijl. Het kenmerkende rood van Groenendaal transport en de verweven G en T hebben wij behouden. Uiteraard in een modern en tijdloos jasje gestoken. We hebben met de huisstijl rekening gehouden dat het toepasbaar moet zijn op de personeelskleding en de enorme tanken en vrachtwagens. Daarom hebben wij gekozen voor een ronde vorm , dit kan op een herkenbare manier worden gebruikt op de achterkanten van de tanken.
Ook een strategiesessie inplannen?
De website is speciaal ontworpen voor Groenendaal en geheel naar huisstijl aangepast. De teksten hebben wij laten herschrijven door een schrijver gespecialiseerd in de martitieme wereld.
Uiteraard allemaal SEO geoptimaliseerd. Uiteindelijk is het uiteindelijke doel de vindbaarheid en helderheid in informatie voor de klant. Met de fotografie in één style en de herkenbare huisstijl die overal wordt doorgevoerd (personeelskleding, briefpapier, facturen, bestickering op de vrachtwagens) is Groenendaal een nieuw leven ingeblazen. Wij en de klant zijn er dan ook heel blij mee!
Er zijn natuurlijk meerdere routes om de top te bereiken. Door prioriteiten te stellen en efficient met jouw tijd en budget om te gaan voegen wij onze waarde voor jouw merk toe. Kom erachter hoe we voor jou het beste kunnen beginnen.
Klim met ons mee!