Remarketing

Met remarketing (ook wel retargeting genoemd) bereiken we de bezoekers die al eerder op jouw website zijn geweest. Dit zijn waardevolle bezoekers waar we dus campagnes op in gaan zetten. Door op meerdere kanalen deze campagnes te draaien, maken we hier volop gebruik van.


Maak jij hier al gebruik van?

Cases
Remarketing

Remarketing Google

Remarketing op Google is een sterke manier om eerdere bezoekers van jouw website, nogmaals te bereiken. Dit kan doormiddel van bijvoorbeeld tekst advertenties, banners of video’s. Ook kunnen we met dynamische remarketing jouw doelgroep bereiken. Kortom met Retargeting op Google kunnen we met een sterke boodschap nogmaals jouw eerdere website bezoekers bereiken.

Ontdek of dit ook iets voor jou is!

Remarketing Facebook

Jouw website bezoekers zitten dus op meerdere kanalen. Ook op Facebook! Op dit platform zijn er veel opties om op te targeten. Zo geeft Facebook de mogelijkheid om bijvoorbeeld op geslacht, locatie, leeftijd en interesse te targeten. Hier binnen kunnen we dus jouw specifieke doelgroep analyseren en de focus op leggen.

 

Door remarketing op facebook in te zetten bereiken we een nog grotere groep. Op Facebook kunnen we ook andere type campagnes draaien. Zo kunnen we bijvoorbeeld een carrousel advertentie instellen met verschillende boodschappen.

 

Nieuwsgierig wat Facebook retargeting voor jou kan betekenen?

Remarketing campagnes?

Met dit type campagne valt er dus veel te behalen. Wellicht is een tussenstap nodig zodat het website verkeer eerst toeneemt. Om hier een goed beeld van te krijgen plannen we eerst een gesprek in. Vervolgens doen we een analyse van jouw website en doen we een voorstel op maat voor jouw website.

 
Plan Gratis adviesgesprek in!

×